Bana Artık Hicran De 4. Bölüm Tek Parça izle 5 Ekim 2014



Bana Artık Hicran De 4. BolumBana Artık Hicran De 4. Bölüm Tek Parça HD izle,Bana Artık Hicran De 4. Bölüm Tek Parça HD izle,Bana Artık Hicran De 4. Bölüm Tek Parça HD seyret,Bana Artık Hicran De son bölüm izle,Bana Artık Hicran De 4. Bölüm izle

Lale'nin baskı dolu tavırları Murat'ı giderek Hicran'a iterken, Sinan da hiç fakında olmadan içten içe Hicran'a hayranlık beslemeye başlar
Kanal D’de yeni sezonda yayınlanmaya başlayacak olan ‘Bana Artık Hicran De’ isimli dizisinin ilk fragmanı ekranlarda dönmeye başladı.

 .Dizinin başrollerinde Aslı Enver’e Buğra Gülsoy, Alican Yücesoy, Şebnem Hassanisough, Tamer Levent, Nur Sürer gibi usta isimler eşlik edecek.
Yeni bölümde; Hicran'ın sanatı hem Murat'ı hem de Sinan'ı fazlasıyla etkilemiştir. Her ikisi de Hicran'da farklı bir şeyler olduğunun farkındadırlar. Aslı Enver’in başrolünü üstlendiği dizi, fragman ilk yayılandığı andan itibaren merak uyandırmayı başardı Duygularına ve düşüncelerine hükmetmeye çalışan Hicran ne yapacaktır? Başarılı olabilecek midir? 

Recai, Murat'a yaptıkları işin aslında göründüğü gibi yasalara uygun olmadığını söylemiştir. Bu durumdan rahatsız olan ve iyice huzursuzlanan Murat ne yapacak? Durumu Sinan'la paylaşacak mı?
Yeni bölüm fragmanı yayınlandığı zaman aşağıdaki fragman güncellenecektir

Labels: ,



Leave A Comment:

Powered by Blogger.