Beni Affet 605. Bölüm Tek Parça izle 22 Eylül 2014



Beni Affet 605. BolumBeni Affet 605. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 605. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 605. Bölüm Tek Parça seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 605. Bölüm izle

İçinde Kemal’in olduğu sanılan arabanın patlaması sonucu herkes neye uğradığını şaşırmış, arabanın içinde Kemal’in olup olmadığı araştırılmaya başlanmıştır. Kemal’in ölmüş olabileceği fikri Kozanailesine büyük bir acı yaşatır. Ancak yine de umutlar tükenmiş değildir. Öte yandan yangınla ilgili olduğunu düşündüğü kaseti ele geçirmek isteyen Eylül, Yalçın’ın evindedir.
Kocasını kaybettiğini düşünen Bahar için artık hayal ve gerçeği ayırt etmek oldukça zordur. Sevgi bir yandan Kemal için üzülürken, bir yandan kızının durumu için endişelidir. Yapılan araştırmalar sonucu gelen kötü haber, Bahar’ı büyük bir yıkıma uğratır. Ancak gerçek kimsenin bilmediği bir yerde gizlidir.
ÖNCEKİ BÖLÜMLERİNDE NELER YAŞANDI?
Kemal’in kaçırıldığını sanan Bahar, fidye isteyenlerle buluşma yerinde endişe ve umutla kocasına kavuşacağı anı bekler. Ancak herkes büyük bir yanılgı içindedir. Kemal kendisini fidyeci olarak gösterenCesur’un elinde değildir. Osman, Cüneyt ve diğer herkes Kemal’in sağ salim kurtulmasını beklerken,Cesur’un kurduğu düzenek tüm umutları bir anda yerle bir eder. İşin içine polisin karıştığını anlayan Cesur ise kaçacak delik arar.

Labels: , ,



Leave A Comment:

Powered by Blogger.