Beni Affet 615. Bölüm izle 06 Ekim 2014

Beni Affet 614. Bölüm Tek Parça Full 720P izle 3 Ekim 2014Beni Affet 615. Bölüm Full Hd izle, Beni Affet 615. Bölüm Full Hd izle, Beni Affet 615 . Bölüm Full Hd seyret, Beni Affet son bölüm izle, Beni Affet 615. Bölüm izle 

Beni Affet 615. Bölüm Özeti ve Tüyoları

Beni Affet 615. Bölüm Tüyolarında neler olacak: Osman ve Yalçın yangın meselesini kurcalayan Dilek’i göndermek isterken, babasını takip eden Cüneyt, neler döndüğünü anlamak ister. Osman Dilek konusunda oğluna yalan söylerken, Cüneyt işin peşini bırakmamakta kararlıdır. Dilek için endişelenen Eylül ve Feride ise Yalçın’ın evine girerek ipucu ararlar.
Beni Affet 615. Bölüm Özeti : Kemal’in kim olduğunu hatırlama çabaları devam ederken, Bahar kocasının izini tamamen kaybettiğini düşünerek umutsuzluğa düşer. Bahar’a oyun oynayan Cesur, Kemal’i bulmak konusunda O’na söz verir. Berat ise Cesur’un hain planlarını çözerek ondan hesap sorar. Cesur masum olduğu konusunda Berat’ı inandırabilecek midir?

Labels: , , ,



Leave A Comment:

Powered by Blogger.