Unutma Beni 1318. Bölüm Tek Parça Online izle 22 Eylül 2014



Unutma Beni 1318. BolumUnutma Beni 1318. Bölüm Tek Parça izle,Unutma Beni 1318. Bölüm Tek Parça izle,Unutma Beni 1318. Bölüm Tek Parça seyret,Unutma Beni son bölüm izle,Unutma Beni 1318. Bölüm izle

Unutma Beni 1318. Bölüm Özeti Seda eve gizlice girip, Ali’ye kendini affettirebilmek için özenle kahvaltı hazırlar. Ali bunu görüp, Seda’yı affedecek midir? Ali Türker’in işlerini kontrol için yeniden şirkete gider, İlkay da ordadır. Ali, İlkay ve Türker konuşurken ne duyup çok şaşıracaktır? Ali Türker’in yaptığı tüm anlaşmalara hâkim olabilmek için Gülten’den ne isteyecektir?
22 Eylül Unutma Beni 1318. Bölüm Fragmanı Türker’in Selim’in arsasını çok ucuza satmak istediğini öğrenecek midir? Ali odasına kimin fotoğrafını asıp, ona ulaşabilmek için yemin edecektir?
Unutma Beni 1318. Bölüm 22 Eylül PazartesŞeker ve Hikmet evdeyken, Şehmuz ve Emel gelirler. Şeker Şehmuz’dan Mustafa ile ilgili ne duyup çok üzülecektir? Mustafa ve Volkan Abbas’ın mezarını ziyaret ederler. Volkan Mustafa’dan geçmişiyle alakalı ne yapmasını isteyecektir?

Labels: , ,



Leave A Comment:

Powered by Blogger.