Beni Affet 612. Bölüm Tek Parça izle 1 Ekim 2014



Beni Affet 612. BolumBeni Affet 612. Bölüm Tek Parça HD izle,Beni Affet 612. Bölüm Tek Parça HD izle,Beni Affet 612. Bölüm Tek Parça HD seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 612. Bölüm izle

Beni Affet 612.Bölüm Özeti
Geçirdiği kazadan sonra hafızasını kaybeden Kemal, kendini derin bir karanlığın içinde hisseder. Kemal kim olduğunu öğrenmek isterken, kocasını bulmaya çalışan Bahar ise Cesur’un etrafına ördüğü görünmez ağlardan bihaberdir. Kocasını sakladığını düşündüğü Soner’i elinden kaçırdığını sanan Bahar çaresiz kalır. Sevgi ise kızının yaşadıklarından habersizdir.
Yalçın’ın kim olduğunu öğrenmek isteyen Cüneyt, babasının tavırlarından da şüphelenerek takibe koyulur. Osman ve Yalçın, kaseti ele geçirmeye çalışan Dilek’i tehdit ederek uzaklaştırmak isterler. Bu sırada halası Dilek’i merak eden Eylül ise Feride’ye gelerek Yalçın’dan şüphelendiğini söyler.

Labels: , ,



Leave A Comment:

Powered by Blogger.