Beni Affet 650. Bölüm izle Tek Parça full izle 24-11-2014 #BeniAffet


Beni Affet 650. Bölüm full donmadan izle Fenomen Dizi Beni Affet Kendisinden beklendiği gibi yine heyecanlı yine süper bir bölümle 16-11-2014 Kendine Hayran bıraktırmaya Devam Edecek. Sitemizde dizi yayınlanırken parça parça olarak izleme fırsatını elde edebilirsiniz

Beni Affet 650. Bölüm Hd donmadan izle,Beni Affet 650. Bölüm full hemen izle,Beni Affet 650. Bölüm full donmadan izle Beni Affet 650. Bölüm full hemen izle , Beni Affet Son Bölüm hemen izle,Beni Affet 650. Bölüm izle

Beni Affet, Star TV'de yayınlanan dram türündeki Türk televizyon dizisidir. 2011 yılında Show TV başlamış olup, 2012 yılında Star TV'ye transfer olmuştur ve halen devam etmektedir. Beni Affet, hafta içi her gün yayınlanmaktadır.

Dizinin Konusu: Başrolde bir taraf da Feride ile Cüneyt diger tarafda Bahar ile Kemal oynamaktadır. Kemal ile Cüneyt iki kardeşi oynayip, her ikisi de sevdiği kız ile evlenmek icin caba göstermektedir. Dizinin ilerleyen bölümlerde Kemal büyük zorluklara göğüs gererek Bahar ile evlenebilmeyi basarabilmis, 1 çocuğu olmuştur. Cüneyt ise Feride yi evlenmek icin daha yeni ikna edebilmiş dir. Feride Eylül'ün kardeşi olduğunu daha yeni ögrenmiş ve bu yüzden nikah da Cüney'te Evet mi hayır mi diyeceği şüphelidir. Eylül Cüneyt'in boşandığı, fakat hiç bir zaman sevmediği ve birlikte olmadığı eski eşidir.

Oyuncu İsmi Karakter Adı Sezon
Feride Kozan Şeyma Korkmaz 4
Cüneyt Kozan Murat Danacı 4
Bahar Kozan Gaye Turgut Evin 4
Mehmet Kemal Kozan Mert Altınışık 4
Tunç Yıldırım Özgün Çoban 4
Eylül / Ayşe Güner Gamze İğdiroğlu 4
Berat Tekin Kerem Poyraz Kayaalp 4
Sevgi Kayacan İlkay Kayku Atalay 4
Nazire Tekin Zeynep Aytek Metin 4
Kader Kayacan Ceren Yalazoğlu Karakoç 4
Yıldız Zeynep Yasa 4
Ferman Ötüken Hürmüzlü 4
Zühre Kozan Ulviye Karaca 4
Osman Kozan Nusret Şenay 4
Umut Kayacan Deniz evin 3
Handan Kurkrcu Elif Sanli 2
Şahin Okan Şenozan 2
Leyla Hazal Filiz Küçükköse 2
Cesur Karabey Cüneyt Mete 2

 


Labels: , ,



Leave A Comment:

Powered by Blogger.